Det varar aldrig förevigt

Hemma för en dubbelträning i innebandyn. Eller kom hem vid nio men aah har käkat och sånt & nu ska jag in i duschen . Sen ska jag sova, najsbajs! Det är underbart att komma igång med innebandyn igen , men tyävrr kommer jag inte få träna så mkt , så länge jag är sjuk . Haha var sjuk och tränade extra mycket = extra mkt sjuk , kanske blir att jag stannar hemma imorgon, vem vet? Nej Mini-me tvingar mig till skolan så antar att det blir skolan. Men nu ska jag plugga vidare .. måste hoppa in i duschen . Lär ju bli att jag kommer i säng vid ett inatt.. fy skäms! PUSS



Det skulle vara förevigt, men tyvärr så skiljs man oftast åt , och så blev det med oss. ( eftersom många frågade vad som har hänt , anledningarna och sånt behöver inte tas här. Många trodde ju som sagt att vi satt fastklistrade , men SE , det gör vi inte :D:D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0