fia!

Förlåt för dåligt uppdaterat! Men ni överlever nog trotsallt mina få små läsare. Haha har ju bara den här bloggen för att skriva av mig så jag kan gå tillbaka sen och kolla vad jag gjort under mitt liv , smart eller hur ? haha vet!


Idag har jag varit med fian. Vid sex tiden drog vi in till sjukhuset och kollade lite grejjer med mig. haha stackars lilla fian som fick sitta och vänta så länge, förlåt sötnos ♥ Men efter som belöning så drog vi till donken och käka. Och juste sen drog vi till träningen ute i kolsta , haha fian är rädd när jag kör moppe , höhö. Men nu ska jag ta lite tee så jag blir frisk. PUSS!

ps. Kommer in en grymt bra video på fian snart , inom kort , lovar , måste bara orka lägga in bilder ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0