Hemma!

Förlåt bloggen för dålig uppdatering! Har ju som sagt varit på Gräddö med elin, guuud så underbart det var! Att få träffa underbara människor och min bästavän Emma. Men tyvärr fick jag inga bilder , haha men därimot fick elin det. Vi gjorde väl inte så mycket bara chillade gaaaaaaalet! Jag kommer ju hem igår , jag satt vid datan med elin sen så drog hon hem vid tio. Då satte jag mig vid soffan och typ vid tolv(?) så somnade jag. Så det blev tolv timmars sömn, haha snacka om att jag var trött, men inte längre. Idag blir det hannah som jag inte varit med på år & dar. Undra vad vi ska göra, vi gör alltid något bus. Vi hörs måste fixa mig nu. PUSS


Idag drar min elski till turkiet , kommer sakna dig galet mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0