Klockren dag!

Dålig uppdatering , men care på det! Idag har jag varit med saknade fridah & elin bästis. Asso har aldrig haft roligare!! Imorgon blire slagg hos Fridah i väsby , fyffahn vad chill!

Dagen började med att jag ringde frisören , så nu försvinner min vackra utväxt och mitt underhår blir brunt , för att vänja mig med brunt. Sen blir nog hela håret brunt eller så färgar jag tbx till helblont. Men kom hem precis. Satt och prata med fridah i ungefär en halvtimma innan hennes tåg skulle gå. Sen på vägen hem så träffade jag min bror & hans kompisar . Då skriker dom på mig och självklart så åker jag till dom ( för dom ville det). Dom skulle tydligen ut och åka bil med Johan, mys! Men nu ska jag ta och kolla film eller något. Hörs!


ffahn vad jag saknar dig fian!

Kommentarer
Postat av: niklas noren

Det blir nog fint men själv tycker jag att du passar bäst i blont (:

2009-08-04 @ 14:23:28
Postat av: Mimsän

Haha okejokej , då vet jasg niklas ;p

2009-08-07 @ 15:53:01
URL: http://alltidmimsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig MÖMÖ!

2009-08-11 @ 19:30:29
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0