Mjauu

Igår åskade det som sagt , så pappa bad mig rycka ut sladden till datan och precis när jag gör det blir det strömabrott, tur att jag hann rycka ut sladdarna! Men men ... Igår åkte jag till världens bästa brudar, Sofiääätt & beckiiiis, galet najs. Vi chillade med film & godis. Kom hem vid halv ett sen så satt jag vid datan ett tag , mer gjorde jag itne. Mer till idag då. Idag ska vi ha gäster eller farmor kommer typ . Men nu ska jag in i duschen och fixa mig och får se om de är ngn som är hemma.. många är ju på ung08 och jag tycker inte alls att det var kul att gå runt där =) Imorgon blire the voice antagligen.. om jag orkar, men har lovat trion att gå så det blir väl ett måste. Men vi hörs. Puss!



Haha brudarna igår. Haha klockreent! Älskar er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0