Natti

Igår vid typ tolv på kvällen ber hannah & dessan mig att komma till hannah & sova. Jag hade inget annat för mig så då drog jag dit. Asmysigt, rökte vattenpipa och bara mööös galet. Älskar dessa brudar enormt! Och vi var vakna till halv sju typ , sen satte vi väckar klocka på tolv för att vi skulle hinna fixa oss och så till äppelparken... där det var visfestival! Jag drog hem för att fixa mig & sen drog jag till mina kusiner först. Sen ner till äppelparken. Efter ett tag så drog jag med några tjejur + Hannah & dessan och rökte vattenpipa. Sen mot kvällen drog jag och käka och var med släkten. Och nu har jag precis kommit hem från Dessans mormor där vi hade det galet najs. Imorgon blir det dessa tjejur igen! Vi hörs för jag ska fixa sen sova.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Är inte du lite för liten för vattenpipa? du glömde en sak: prata med mig i telefonen including glömde att ringa tillbaka som du sa.

2009-08-09 @ 00:31:39
Postat av: Mimsän

haha juste ... glömde.. varför ringde du då?hade dåligt batteri dessutom -.-'

2009-08-09 @ 00:52:05
URL: http://alltidmimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0