:O

Jag drog alddrig på ung08 för jag var tvungen och reda ut saker och ting med mina vänner. Och för en stund sen så smsade eewe mig och berättade att hon är påväg hem och just nu snackar vi om en massa roligt.. feel the pain ni får ej veta om vad! Och vi har bestämt att minst en gång i veckan när skolan börjar kommer vi ha en ewe&mimi dag! Men men hon har iaf sex timmars bilresa hem och självklart underhåller jag henne med massa skvaller... oj nu sa jag precis vad det handla om... ooppps :| Men ska dra mig till duschen , fixa mig , käka middag sen vara med sveriges bästa brudar , Sofia & Rebecka!

Shit nu blixtar det. OCH ÅÅÅÅSKAR ... OOOOOOOOOOOMG!! HEJDÅ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0