tio sanningar

  


1.Jag har spelat innebandy med pojkar , så mycket älskar jag faktiskt sporten!
2.Jag började färga mitt hår i ettan , då jag blev lila hårig!
3.Jag lever för mina brudar, dom är verkligen äkta.
4.Helt ärligt utan att ljuga ... så saknar jag min gamla skola bergius, fanns så mycket glädje där!
5.Mina bröder = mitt liv
6.Jag har förändrats jävligt mycket på en så pass kort tid, dom närmsta har nog märkt det.
7.Många tycker jag är bortskämd , men jag får deifinitivt inte allt jag vill ha , tex så vill jag ha en viking line båt , det får jag inte? ;)
8.Min bästavän som verkligen är min bästavän heter Felicia & bor i lindigö & vi har varit bästavänner i snart sex år!
9.Jag har slutat handboll , efter 11 år..
10.Spelar innebandy med 95or , helt ärligt så skäms jag inte , dom är grymt duktiga, trotsallt så är vi bäst i sverige , slå den ni losers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0