Tipsar bloggar


Paulina danielsson , kändis bloggaren. Hon är sig själv & står för det hon skriver!
Sofia Fischer, hon är duktig på designer & dessutom skriver hon om sitt underbara liv, älskar henne!
Elin sjöberg , hon skriver mkt. Hon uppdaterade mer förut & då var hennes blogg rolig och läsa.
Hannah lundin, bruden som skriver om sitt liv med massa bilder & hon tipsar mycket oxå. Älskar henne mest!
Mini-me , hon har inte skrivt så mkt. Men hon är underbar & hon beskriver mycket känslorn i hennes blogg. Ingen älskar henne som jag!

Jag följer inte alla bloggar , men de är dem bloggar jag tycker är bra. Det finns massa fler jag läser, men dom får väl en länk senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0