Ut med hunden

Vaknade för en stund sen. Just nu sitter jag och pratar med alla snyggingar på msn, du vill va som mig nu eller hur =) nej bara driver! Ska strax ut med hunden. Men innan ska jag snacka klart med pennie maaah golddigger,. Imorgon äre innebandyträning & fian som gäller.. fyffaaaaaahn vad jag ska slå henne på plan, om jag nu får träna . Ska in till sjukhuset senare och kolla lite saker, hoppas inte på det värsta iaf. Dom bästa vet ju nog vad det handlar om , vissa inte , feel the pain! Men vi hörs ska klä på mig och sen ska ut och typ .. gå en långpromenad med hunden, hörs om ca tre timmar! PUSSEN


För någon dag sedan , vacker utan spackel ( smink )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0