Ikea imrogon :D ...hmm egentligen tkr jag inte om det, HAHA

Gårkvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag drog hem till Anchal för att överaska henne, där moa , stina, dessan och Hannah var. Hade inte träffat anchal på år =) Sen drog vi alla ut, jag mötte upp Viktor där Emelie, stocken , albin och Marcus tror jag han hette?. Ja men iaf så jag och emelie snackade lite, usch hade saknat den bruden :* Sen där efter skulle jag dra hem till Elle, men jag drog hem för det blixtra så inåt så jag orkade inte vänta, så jag gick med Viktor hem.  Fyfan när jag väl vara hemma trodde jag världen skulle gå under, fyfan vad det åskade, dog för fan .. nästan dockk...

Idag drog jag till min mormor , kom hem vid fem därifrån. ohc imorgon ska jag åka till Ikea med mormor och moster, wiho :D Fast innan ska jag till läkarn... mindre skoj =(

Kanske ska jag ta och lägga mig och kolla film ?



Världen finaste vän, för mig är du perfekt. Jag älskar dig mer än vad du anar. Haha asso jag kan inte fatta att vi hatade varandra i sjuan och åttan, hahaha men men puss på dig min underbara ÄKTA vän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0