Vilken bok

Hallådär bloggen. Idag har jag faktiskt hunnit med rätt mycket. Gick upp nio , NIO fyfan vad trött jag var, men aa då drog jag till läkaren, ja självklart så fick jag äta pencillin som jag nu göra i nio dagar till. Sen efter det blev det hem och fixa sig lite för att sen dra vidare till huvudstaden med mormor. ( vi skulle ju åka till ikea men eftersom min kusin har gjrot illa sig och ska operera sig så får det bli ikea en annan gång ). När jag väöl kom hem från stan så drog jag hem, sov en halvtimma sen vare bara attduscha och fixa till sig för att dra ut med några vänner , krökade i sätuna parken, fast jag drack ju ingentig för min jävla pencillin. Och imorgon blir det bus och lek med bexx , ska försöka tvinga in henne till Ung08 om jag orkar =) Får se , just nu så lyssnar jag bara på musik.


allt du säger skriver jag upp i min brybok ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0