<3

Ibland kan jag inte förstå, ibland vill jag inte förstå det. Jag har verkligen världens bästavänner. Jag kan liksom inte leva utan dom, jag skulle aldrig bli hel igen. Dom har gjort så jag har förändrat mig helt, från i somras. Jag är en helt annan person, jag trivs med mig själv & bryr mig inte om hur jag ser ut. Dom tar inte sina vänner efter utseénde. Det gör defenitivt inte jag heller, men råkade ändå få världens finaste ändå. Vi är oskiljaktiga. Säger vi ett ord så vet dom flesta vilka vi är. Förlåt för alla gånger jag varit fittig och grinig, jag älskar er verkligen. Jag behöver bara er. Jag är inte så jväla duktig på att skriva ut känslor. Ni är mitt liv, mitt allt. Ni är sånna som man kan ringa mitt i natten till och prata, som alltid ställer upp och finns här. Alla våra minnen är helt sjuka, sånna minnen som jag har med er, har jag itne med någon. Natten då vi skapades , den natten kommer jag aldrig glöömma. Jag älskar er trion , since 7/8-09 until forever. Memories never die!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0