jag är bäst

Ja nu är jag här igen. Har checkat film och lite annat idag. Även bytt mobilnummer, skulle gjort det för länge sen egentligen för jag fick ju ny mobil ,mne jag pallade inte. Så jag komr byta mobilnummer lite då&då.


Evelina simonsen, du kommer alltid på topp . Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du har gjrot mitt liv så mkt enklare. Jag är så jävla rädd att förlora dig, för du är det bästa som finns ska du veta. Du är min allra bästavän, som jag kan prata om allt med. Jag finns nu när du har det jobbigt & du ska veta att jag stöttar dig upp till 120% , jag gör iaf mitt bästa. Det är mimi♥evelina. du är världens underbaraste. Kärlek till dig =)

Kommentarer
Postat av: ewe

tack gumman, du vet att du betyder allt för mig, jag behöver dig .. <3

2010-01-10 @ 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0