np i svenska

Här var det dålig uppdatering, sex dagar sen? Har haft lite konstigt med skolan & spelat match. Vi vann mot serieledarna så nu gick vi upp på topp, alltså etta. Fan vad bra vi är , älska innebandy!

Idag hade vi nationella i svenska, typ ngt konstigt, de är itne riktigt utan mest lite övning för tvåan. Det gick rätt bra, man skulle skriva om ngn glädjespridare. Självklart skrev jag om Morbror ( gammelmorbror egentligen men kallade han morbror) och älskade stephanie. Sen fick vi sluta för dagen, slutade alltså klockan halv tio. Haha naiz. Nu äre bara att vänta på att pappa ska komma hem vid fyra, för jag ska shoppa lite och jag behöver pengar så han ska få åka med mig och köpa jeans och så som jag ska på min praktikplats. Ska kirra lite att dricka sen ska jag sätta på en rulle, hörs!


¨
blond :/

Kommentarer
Postat av: elinjööuu

finast baby <3

2010-02-03 @ 20:11:57
URL: http://eelinsjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0