PARADISE HOTEL ÄR KÄRLEK!

Hallådär bloggen. Jag har inte haft tid att blogga,varit lite fest och chill med brudarna. Har ju som sagt umgåtts med elin & trion + Sofie. Riktigt härligt. Och detta är sista dagen man kan vara uppe länge för sen börjar skolan. Jag skulle vilja spy på äckelskolan. Jag är så skoltrött just nu, bara två och ett halft år kvar.....

Snart ska jag sätta mig och kolla på ph, dubbelavsnnitt idag igen som igår. Iloveit. Jag sitter helt fastklistrad i det, det är så jävla bra. Kan itne förstå att folk frivilligt har sex i tv, går hit & dit och knullar... Haha fail. Men ska strax sätta mig framför tvn, smsa lite & bara mysa. Men vi hörs



Nu ska jag försöka bli blond igen, slinga så mitt hår går av. Jag ångrar lite att jag färga, för kollllaaaa så söt jag är ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt!

2010-01-13 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0