trion + elin ;o

Måste bara påminna er lite innan ni drar vad som har hänt under året 2009.


I Januari / december 2008 så började jag och elin bli oskiljaktiga. Vi var inte ifrån varandra en enda sekund denna månaden.
Februari så var jag fortf bästavän med elin, vi åkte på kryssning & hade så jävla kul
Mars fortf elin , dessutom skaffade både jag och elin pojkvän , HAHAH men usch för pojkar
April älskade bästavän fortf fram till juli var jag och elin oskiljaktiga, vi åkte till gräddö, hälsingland, shoppade, festade och annat. grymt roliga & oförglömliga minnen<3
I augusti startade min marddröm med elin och insåg sen att jag började umgås med världens bästavänner, trion. 7/8 - 09 , dagen då det blev vi. Natten då jag & dessan klättrade på väggarna, hahaha vi webbade med sjukaste killarna och allt sånt hände. och idag umgås jag fortf med trion, vi är varje dag & dom är verkligen så jävla äkta. Men dessutom är jag vän med elin. Sjukt jävla skönt. Det var en liten kort sammanfattning av 2009.
2lax10 kommer bli så grymt bra, en bra start på året idag, tjej kväll med trion, anchal & även ELIN =) sjukt mysigt!<3


Och med det så struntar jag i att köra epa idag, det får bli imrogon när pappa är klar med min fina epa då. Jag ska duscha och fixa mig sen ska jag dra och möta elinelski & väldens bästa trion. PUSS KÄRLEK PÅ DENNA KVÄLL !!!


En kväll att minnas, 7/8-09. Jag älskar er. OBS klockan är typ fyra på natten, vi är schlitna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0