Dålig uppdatering.

Förlåt för dålig uppdatering men har somsagt haft en liten minisemester. ( Varit i sankt annas skörgård och fricampat en natt, och resten av nätterna har vi varit på lysingsbadet i västervik). Riktigt skönt att bara komma bort, skulle varit borta tills nästa vecka, men eftersom vädret inte är på topp ville jag hem och såklart fick jag som jag ville. Det ringer massa på epan också, så ska spärra den sen ska den säljas. Då ska jag hitta mig en ny epa , som jag kan åka runt i.

Just nu sitter jag i husbilen på väg hem, är just nu i södertälje typ (?) och det är hur lång kö som helst, tråkigt nog. Men kommer väl hem vid ca nio tiden, då ska jag nog pallra mig ut för att möta Rebecca och prata lite gossips, ska tvinga med henne att gå promenad i detta tråkiga väder.

Btw  har köpt två skit snygga solbrillor , en tröja och en keps till min bror. Jag ringde dock och frågade om han ville ha en keps ( jag berättade hur den såg och ut , dessutom mms:ade jag honom, och han tyckte den var skitsnygg)  , jag har dessutom fått min lön. Men dom pengarna ska jag nog lägga på epan , assso till en ny epa. Får se vad som händer liksom. Men min pärla ska bli till en ny diamant ;)
Sitter och snackar med bexx på chatten på ansiktsboken om jag ska skriva på svenska, och pratar en massa. Fyfan vad man kan missa mycket även fast jag bara varit borta fyra långa dagar? Tänk om jag hade varit borta längre, ännu mera gossips då ju ;) Men vi hörs senare ikväll eller imorgon, puss på rumpan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0