:((((

Halft dålig bloggning dom här dagarna, men har varit sjuk. Haft feber och sånt, har ngt virus i kroppen blää. Men inatt sov jag iaf hos Elleonor förh on behövde lite sällis, och sen åtke jg och min bror och hämtade Ms hos henne, för vi ville ha sällis av henne med! HEHE! Men Kom hem för en stund sen, har fixat med annonsen för min atraktor, min fina pärla. Den ska säljas, har hittat mig några fina diamanter, men får se vad som händer. Ska iaf ha en ny atraktor =) Men nu skajag sova lite och ta och knappra i mig lite knark så febern går ner , MUMS FÖR ALVEDON & IPREM...

Lite senare ska jag träffa Elin och Becci sen ska jag nog dra en slagg hos Elleonor igen, hehe =)

PUSSEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0