Ska jag bli svarthårig? :oooo

Har precis ätit middag med mamma, pappa och farmor. Innan det sså var jag och pappa i Uppsala och handlade saker så epan blir lite snyggare, och andra saker till en av min pappas bilar. Sen drog vi till Maxi och handlade saker till middagen, och gissa vad jag ska göra. ;) Jag har köpt två hårfärger, Svart och Blont, ska jag bli svarthårig tro? Det är ingen som vet , bara jag !

På lördag elr söndag bär det av till åland för att vara där några dagar, för att sen bege sig till Dalarna och hälsa på bästa släkten. Som sagt så kommer min mamma därifrån, så vi har hela min mammas släkt där. Älskar hela min släkt :D Men ska gå , kanske blir att färga håret nu? Får se


Färga håret svart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0