Skriver av mig bara.

Jag vet inte vad som händer, ena sekunden är jag glad andra sekunden kan jag gråta floder. Mimi skärp dig förfan du ska inte gråta tänker jag. För jag vet inte ens vad jag gråter, har väl för mkt i min hjärna på nätterna? Jag vill bli kär , vill ha mina vänner som jag alltid haft, jag vill kunna känna att jag litar på ngåon. Jag saknar morbror, faster ochh Jimmy... usch dom har det säkert bra är uppe... . Allt faller samman just nu, kan itne sova. Fan skulle kunna dö just nu, men så ego är jag inte. Men iaf... Just nu vill jag bara bort från Märsta och känna den där saknaden efter Dig..

- Jag kämpar för det jag lever för just nu, åh jag vet vad jag vill. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh.. Gumman finns <3

2010-07-18 @ 05:57:19
Postat av: Anonym

ey mimi snacka med mig! finns <3

2010-07-20 @ 11:47:26
URL: http://eelinsjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0