Jobb jobb jobb

Hallådär bloggen, ett tag sen. Förlåt men jag har haft fullt upp med att jobba, det är verkligen skit roligt. Känns som jag själv är barn där borta liksom om ni fattar? Det är ju verkligen grymt jobb, bara softa och solaa allt sånt man gör på ett sommarfritids?

Men iaf kom hem vid ungefär fyra, då satte jag mig lite vid datan och pratade lite på msn med några. Sen så kände jag hur mina ögon ville blunda, så laddade ner några filmer, rätt så gamla haha. så nu har jag preccis kollat klart på en av filmer, sanning eller konsekvens hette den haha!

Och nu är även min midsommar bestämd, jag ska dra till kusinerna, sen hoppas jag få träffa mina underbara vänner och får se om jag träffar en annan också..

Men hörs nu, pussen


din kärlek är min drog ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0