Kista med bruuudsen

Så trött på att någon sitter och kommenterar att jag byter bästavänner hela tiden, men nej det gör jag inte. Bästa vänner kan man ha flera av. Men det finns bara en som verkligen är en Bästavän så sluta kommentera nu :)

Hejdär bloggen förresten! Idag har jag varit och shoppat litegrann med några små filurer ( Fia, Caroline , Jasmine & Johanna ) i Kista. Hittade väl lite småsaker som smink och sånt. Kom hem vid kvart över sex, sen dess har jag suttit här och varit social med Hannah & Desiree. Vi bestämde att dom skulle sova här i helgen, eftersom jag antagligen är ensam hemma. Mina föräldrar drar till Gräddö, skönt att slippa dom ...skämtåsido :((((( haha! Men men nu ska jag fixa lösnaglar på mig, även fast jag har bitit bort dom imorgon,.. haha! PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0