mjauu

Skrev ingenting igår, det var midsommar. Jag var hemma hos mina kusiner, väldigt mys! Sen vid tolv så ringde Evelina mig och bad mig komma ut, så det var väl bara att gå ut då. Sen så vid ett drog jag vidare hemåt, var så trött.


Idag vaknade jag vid ett, fixade mig , städade, sen vid åtta så träffade jag dessan , sofie och dessans syssling. Vi fick skjuss av min bror till coop sen hem till dessan , mysigt det är där borta i bondeland när man inte har ngn fking mottagning.... eler inte.. ;) Sen drog vi ute vid halv tolv, mot valsta där vi träffade pojkarna. Sen tog jag halv ett bussen hem, och nu sitte jag här. Ska snart lägga mig, usch vad skönt det ska bli.. hoppas på att inte vakna upp igen =)


Om jag säger att jag älskar dig, så är det lögn.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0