tråkigt

Precis efter jag skrivit förra inlägget så drog jag ut och träffade bebis, sen påvägen hem ringde elinelski. Usch det känns hemskt att jobba imorgon, ett + är att jag får träffa Angelica =) men vi hörs!

Tidsfördrivv ;)

Skriv en person;


.. som du älskar av hela ditt hjärta -  min bröder

.. som är den smartaste du känner - finns nog ingen?

.. som får dig att le när allt känns tungt -  kan inte nämna en,  men christian fick mig att leé igår när allt kändes knas =)

... som är den omtänksamaste du vet - Desiree

.. som är en bitch -  Får tyvärr säga Desiree igen..
.. som är din älskling -   finns ingen :D

.. som är snygg -  Alla mina brudar!

.. som är roligast - Elin sjöberg!
.. som är osmart -  Hannah hehe
.. som är den galnaste du vet  - hehe det måste nog vara jag själv

.. som är den konstigaste du känner - Kim fan... HAHA

.. som är underbar - finns flera
.. som är dum -  DU!  hehe

.. som du kan prata med om allt - Evelina simonsen

.. som är din barndomsvän -  Viktor

.. som du saknar -  hans gamla jag...

.. som betyder mest -  Mina vänner

.. som du har spenderat mest tid me - Finns många

.. som du var dum imot när du var mindre -  venne?

.. som du tycker är snäll - Emelie

.. som du har sportat med -  Melina johansson

.. som du skulle vilja krama just nu - han

.. som du inte har träffat på länge - Niklas.. buhuuhuuu :(

.. som du vet saknar dig - hehehe ;)

.. som du träffade idag - christian , eimen och såå

.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - ingen alls, ska sova snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0